Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2007 21:44 - съвети за успешния търговец
Автор: mery67 Категория: Бизнес   
Прочетен: 2763 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2007 22:00


Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си. Защото това е най-голямата тайна за успех във всички рисковани дейности. Мускулите могат да разцепят щит и дори да унищожат живот, но единствено невидимата сила на любовта може да отвори сърцата на хората и, докато не овладея това изкуство, ще остана само един амбулантен търговец на пазара. Ще направя любовта най-силното си оръжие и към когото го обърна, няма да може да устои на силата му.

Може да отблъскват доводите ми; може да не вярват на думите ми; може да не одобряват облеклото ми; може да не приемат вида ми; може дори да им се сторят подозрителни сделките ми; но любовта ми ще смекчи всички сърца като слънцето, чиито лъчи омекотяват и най-втвърдената глина.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще го направя? Отсега нататък ще гледам всичко с любов и ще се родя отново. Ще обичам слънцето, защото стопля костите ми; но и дъжда ще обичам, защото пречиства духа ми. Ще обичам светлината, защото ми показва пътя; но и тъмнината ще обичам, защото  показва звездите. Ще приветствам щастието, защото обогатява сърцето ми; но и тъгата ще понасям с търпение, защото отваря душата ми. Ще приемам наградите, защото ми се полагат, но и препятствията ще посрещам с удоволствие, защото са моето предизвикателство.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще говоря? Ще възхвалявам враговете си и те ще ми станат приятели; ще насърчавам приятелите си и те ще ми станат братя. Винаги ще търся причини да се възхищавам; никога няма да изнамирам оправдания за слухове. Когато се изкушавам да критикувам, ще захапвам езика си; когато започвам да хваля, ще крещя от покрива.

Та нали птиците, вятърът, морето и цялата природа говорят с музиката на възхвалата към твореца си? Не мога ли със същата музика да говоря на неговите Деца? Отсега нататък ще помня тази тайна и тя ще промени живота ми.

Ще посрещна днешния ден с любов в сърцето си.

А как ще.постъпвам? Ще обичам най-различни хора, защото всеки има качества за възхищение, дори и да са скрити. С любов ще разкъсам изградената около сърцата им преграда от подозрение и омраза и на нейно място ще построя мостове, за да може любовта ми да влезе в душите им.

Ще обичам амбициозните



Тагове:   търговец,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. doka - Мери...миличка..... браво...!!! :)))*
05.12.2007 09:46
Чудесен пост!!! :))) Много ми харесва...!!!:)))
Нека Божията любов непрекъснато прелива в теб,мила...и докосвайки се до хората около теб...,да разтопява и осветява тъмнината в тях...!!! Много KISS от мен!!! :)))**
цитирай
2. veshter - Внимание!
31.12.2007 18:41
Ако се държиш като сектант пред клиентите, то това прави неприятно впечатление и отблъсква потенциалните бизнес партньори. Приеми дружески съвет от професионалиста, моля.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mery67
Категория: Други
Прочетен: 165133
Постинги: 36
Коментари: 450
Гласове: 1830
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930