Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2007 10:38 - Шастлива съм!
Автор: mery67 Категория: Други   
Прочетен: 1102 Коментари: 2 Гласове:
0



Да щастлива съм!Душата ми ликува .Леко ми е и искам да пея!Чувството е неописуемо.Като носена на криле съм.Жадувам да давам от тази енергия която имам и това и правя.
Нека да ви споделя защо съм щастлива.Защото имам едно чудесно СЕМЕЙСТВО.Не че всичко върви по мед и масло ,оооооо неееееееееее.Но между нас има мир и разбирателство.ООООООООО не винаги е било така ,не еееееееее, само че това не ни обезсърчава .Мен ни най малко.Бог е мъдър, като ни съветва , че любовта всичко търпи , не се гордее и всичко прощава.Това ни помага много да съхраним този мир, повярвайте ми.Благодарение на мъдрите съвети от Библията, които се старая да внедрявам и в сърцата на моите деца ,съумяваме да се справим.
Ето защо искам да кажа на тези от вас ,които са обезверени.Хей хора не се обезсърчавайте.Ако имате проблем с партньора , кажете на Бог за това , споделете му грижата си!!!!!!!!Ако имате проблем с децата - говорете с Бог за това , кажете му, че сами не можете да се справите.Не искайте да сте силни и да можете да се справите с всичко.Ние сме Хора -несъвършени, слаби , уязвими.Но ако имаме проблем то Създателя ни е готов да го обсъдим с него.
8 Приближавайте се при Бога, и ще се приближава и Той при вас. Измивайте ръцете си, вие грешни, и очиствайте сърцата си, вие колебливи. image
9 Тъжете, ридайте и плачете; смехът ви нека се обърне на плач, и радостта ви в тъга. image
10 Смирявайте се пред Господа, и Той ще ви възвишава.
На вчерашния празник , бях една щастлива майка и жена.Багодаря за вниманието и поздравите и на блогърите .
И като завършек ще ви пожелая да сте щастливи и да имате мира от Бога!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Мери, приятелко моя!
09.03.2007 17:35
Нека този Дух на любов, на върховно блаженство и мир, който е изпълнил сърцето и душата ти, никога да не те напуска! Бог да благослови цялото ти семейство с изобилен мир и любов и бъдете безкрайно щастливи!:)

Бог на благодатта да бъде с вас!:)
цитирай
2. iveta73 - благодаря за хубавите мисли
13.03.2007 19:35
Много малко му трябва на човек да е щастлив.Да.Наистина бог може да ни помогне винаги и също така да ни прости.Но не трябва да чакаме на готово, а да го помолим.Дано бог винаги ти помага.Поздрав:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mery67
Категория: Други
Прочетен: 165022
Постинги: 36
Коментари: 450
Гласове: 1830
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930