Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2007 01:27 - За Блога
Автор: mery67 Категория: Други   
Прочетен: 2829 Коментари: 0 Гласове:
0



Вече няколко дни се опитвам да изпратя постинг но не се получаваше.Не можах да разбера причината , тъй като се оказа , че и коментарите не ми се испращат.Единственото нещо у което можех да правя е да гласувам и да продължавам да чета постингите ви.Напоследък все по малко време ми остава да съм в нета.Това определено ми липсва , защото някак съм извън динамичния свят .Доста хора прекарват голяма част от времето си в нета но само като си чатят и това не е най дорото средство.За мен Интернет пространството си остава полезно само ако ме обогатява и ми носи нова и полезна информация.
Блог пространството например също се оказа источник на такава полезна информация.Уважавам Блогове които са тематични и се обновяват редовно , като публикуват стойностни неща .
Радвам се когато видя , че и моя Блог се посещава редовно от определени читатели и се радвам на техните искрени коментари.Наистина бих искала да съм полезна и интересна за читателите ми.
Както може да се забележи обичам да пища на духовни теми но това съвсем не означава че ме интересува само тази тематика.
ТКъй като професионално съм свързана с продажби и маркетинг това за теми интересни за мен.
Вър.лнувала ме е и тематиката от областа на историята .
Блогове  които има теми и отобласта на искуството също чета с интерес.
Така , че искам да благодаря на всички блогъри и да пожелая повече интересни постинги и най вече позитивни мисли в умовете и сърцата ни!!!!!!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mery67
Категория: Други
Прочетен: 165036
Постинги: 36
Коментари: 450
Гласове: 1830
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930