Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2007 16:22 - споделени размисли
Автор: mery67 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4914 Коментари: 15 Гласове:
0



Днес реших да седна и да пиша нещо.Нямах конкретна причина но имах нужда да пиша, ей така да си излея душата ,дето се казва.
Давам си сметка ,че насъбраното в мен, търси начин да се излее навън.Аз определено не мога да трупам в себе си негативизъм .А такъв определено ми се е насъбрал напоследък.
Нещото обаче , което ме безпокои са високите обороти ,които зададох напоследък на живота си.
Винаги съм си казвала , че човек трябва да има уравновесен възглед за живота и да постига един баланс между работата и почивката.Като част от тази почивка да се отделя на духовни занимания.
Това обаче напоследък все по- трудно ми се отдава и това промени и мен самата.Станах някакси по нервна, припряна, нямам този душевен мир.Липсва ми онзи ведър дух.Не че съм загубила настроение ,но като цяло тонуса ми падна .Това го отдавам именно на това , че имам твърде малко време за духовни занимания.
Сега разбирам колко е важна тази заповед , която Бог ни е дал да работим 6 дни а на седмия да си почиваме, тоест да отделяме време за него .
Глупости , ще каже някой.Посочете ми обаче има ли щастливи хора , които са далеч от вярата и Бог?
В писмото си до Ефесяните 2:10  Апостол Павел казва:
"Защото сме плод на неговия труд и чрез обединението ни с Христос Исус бяхме създадени за добри дела, които Бог приготви предварително, за да ги следваме в своя път."
Част от тези добри дела е именно това да отделяме време , да служим на Бог , главно като четем от неговото слово и размишляваме върху него.Това определено ми помага да разбирам, какво трябва да променя според стандартите на Бог ,за да имам полза и да живея по- добре.
Ето например какво се казва в мъдрата книга Еклесиаст:В 9 глава и 11 стих:
"Обърнах се и видях под слънцето , че надтичването нее на леките, нито хлябът на мъдрите,нито богатсктвото на разумните, нито благоволението на изкусните: но на всечките се случва според времето и случая"
Този стих ми помага да приемам по- спокойно нещата и да знам , че не Бог е причина да стават някой лоши неща с нас нито , че той ми причинява неприятностите.Бог е любов!Той е еманация на Любовта.Тъй като обикновено , когато съм сред хората винаги темата за парите е най - често дискутирана, обичам да цитирам един стих от Библията:Притчи28:19 казва:
"Който обработва земята си, ще се насити с хляб , а който следва суетни неща , ще го постигне сиромашия"
Това за мен означава да приемам работата си и да я работя с желание и да правя най доброто на което съм способна.Да обработвам моята си "земя"Това се отнася и за дома ми.Тъй като много суетни неща има около мен , предизвикателството е голямо.Ох как само се изкушавам и аз на моменти.Как ми се иска да имам толкова неща.Улавям се как изпадам в примката на сребролюбието.
Ето това е лукавата уловка на Сатан !!!!!!!!!!!!!
Друга опасност е когато усетя , че ставам твърде самокритична към себе си.Тогава , започвам да се тормозя и упреквам , че не съм достатъчно добра.Това обаче не ми помага , а само ме демобилизира.
Като се напъвам да свърша куп неща , пренебрегвам нещо много важно- забравям на кого мога да разчитам.
В такива моменти , плача и си казвам , че се отказвам , че не съм способна да правя нещата както трябва.Бог обаче ни е казал в своето мъдро Слово , да възложим всяка наша грижа на него 
" и всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас."-1Пет.5:7защото 
"Бъдете трезвени, будни. Противникът ви, дяволът, като рикаещ лъв обикаля, търсейки кого да погълне."
Темата за това до колко човек да е отдаден на работата си е наистина актуална , защото напоследък хората са принудени да правят компромиси и да прекарват все повече време на работа дори извън рамките на регламентираното , подгонени от гонене на планове.Това е още една примка на Сатан , защото заради парите сме склонни да правим тези кимпромиси , които обече ни ограбват , както физически , така и духовно.
Цената , която плащама след това е далеч по- висока.
За да не завършвам така писимистично ми се иска да кажа , че единственото разумно средство е това да прилагаме наистина мъдрите съвети на Божието Слово в ежедневието си!Тогава имаме гаранция 100% , че ще сме щастливи.
И тъй не се безпокойте, и не думайте: Какво ще ядем? или: Какво ще пием? или: Какво ще облечем? image
32 (Защото всичко това търсят езичниците), понеже небесният ви Отец знае, че се нуждаете от всичко това. image
33 Но първо търсете Неговото царство и Неговата правда; и всичко това ще ви се прибави. image
34 Затова, не се безпокойте за утре, защото утрешният ден ще се безпокои за себе си. Доста е на деня злото, което му се намери.





Гласувай:
0



1. avgustinov - zdraveite
24.11.2007 19:37
iskam da vi nasard4a predi vsi4ko da pokanite Duha v jivota vi i 6te vidite 4e ne6tata 6te se promenqt. znaete li 4e bez Svqtiq Duh ne mojem dori da se poklonim na Boga. Bog da te balgoslovi
цитирай
2. mery67 - Святия Дух е Божията действена с...
25.11.2007 18:30
Святия Дух е Божията действена сила.Чрез него Бог прави нещата да стават.Ако уповаваме на нашия Създател то и неговата сила ще действа в нас и ще произвежда продовете на Духа-Галатяни 5:22.
цитирай
3. slavei - Ааа, Мери...сега разбирам защо...
25.11.2007 21:28
...не сме се виждали напоследък...:)))
а то, защото си " задала високи обороти на животът си...
Мила, понамали малко оборотите...щади се...моля те...ти добре знаеш, че ще е за твое добро...:)
Знам, че всичко ще се подреди, защото имаш вяра, а вярата ти дава и силата, за да се пребориш с всякаква трудност, появила се в живота ти...:)*

цитирай
4. doka - Хей,cara mia...
26.11.2007 15:56
... спомни си какво пише в - 1Петрово 5:7 -
" и всяка ваша грижа възложете на него,защото Той се грижи за вас " !
Святият Бог,ще происли за всичко,мила...,
защото благословението е от Него... !!! :)))
Пепи е права... - намали малко оборотите...! :)
KISS :)*
цитирай
5. avgustinov - skapa Mery
26.11.2007 20:06
Bog da te blagoslovi , naistina e taka 4e vsi4ko stava 4rez Svqtia Duh za6toto Toi mnogo ni obi4a Slovoto Go nari4a Duhat na liubovta:) vsi4ko staava 4rez Nego Isus dava6e zapovedi na apostolite 4rez Duha, kakvo e kazal Isus 4e nikoi ne poznava Otec osven Sina i ONZI KOGOTO ISUS E BLAGOVOLIL DA OTKRIE. neka Bog da bade s teb :))
цитирай
6. mery67 - Сърдечно ви благодаря за насърч...
28.11.2007 21:48
Сърдечно ви благодаря за насърчителните думи!
Търпението и силата от Бога са моето оръжие!
Дано нашия Създател да е с мен и вас !
Поздрав
цитирай
7. анонимен - EpYoTPNjqh
30.05.2011 07:21
It was dark when I woke. This is a ray of susnihne.
цитирай
8. анонимен - DjVzlSFxbCdo
30.05.2011 14:01
Glad I've fnially found something I agree with!
цитирай
9. анонимен - acqRJcZGPsJ
30.05.2011 16:43
V4do6F <a href="http://relindgotbsz.com/">relindgotbsz</a>
цитирай
10. анонимен - AucsAhtk
01.06.2011 12:00
9G0AT8 <a href="http://zhabhfozlgkl.com/">zhabhfozlgkl</a>
цитирай
11. анонимен - mzHqtWaenyLRcXCL
01.06.2011 16:15
kgSBGF , [url=http://stizelvieneq.com/]stizelvieneq[/url], [link=http://stoscibtcbsi.com/]stoscibtcbsi[/link], http://zdiqvtewsdoq.com/
цитирай
12. анонимен - SWaKanZmt
01.06.2011 17:29
Y2o3kT , [url=http://boziutdatpzs.com/]boziutdatpzs[/url], [link=http://rxdogxhlpize.com/]rxdogxhlpize[/link], http://trfooqwafjbv.com/
цитирай
13. анонимен - KbdrhOxEL
02.06.2011 14:04
3UZJ64 <a href="http://tveubjywvajn.com/">tveubjywvajn</a>
цитирай
14. анонимен - fWmIQiJpQuFxRHXaIW
02.06.2011 15:17
qB2Jxs <a href="http://rjzjxlxxgokn.com/">rjzjxlxxgokn</a>
цитирай
15. анонимен - CtcpVLUXokmdvPvYNFs
04.06.2011 13:48
GOiDUb , [url=http://ljdbvcsbfjsn.com/]ljdbvcsbfjsn[/url], [link=http://fmkucoviddux.com/]fmkucoviddux[/link], http://kpqospekixsl.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mery67
Категория: Други
Прочетен: 165019
Постинги: 36
Коментари: 450
Гласове: 1830
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930