Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2007 19:19 - утеха от Словото
Автор: mery67 Категория: Други   
Прочетен: 1713 Коментари: 3 Гласове:
0



Напоследък не знам защо но започнах да обръщам внимание на това какви теми преобладават в разговорите на хората около мен.Забелязах например , че темите за здравето преобладават и много млади хора се оплакват от влошено здраве.Оказва се , че почти няма здрав човек.Покрай това се засяга и въпроса за това колко е фалшива здравната ни ситема и здравето ни се е превърнало в продукт за търговия.
В такива моменти единствения коментар който мога да направя е да им кажа , че Библията ми дава следните утешителни стихове от Исая 35:5,6
Тогава очите на слепите ще се отворят, И ушите на глухите ще се отпушат, image
6 Тогава куцият ще скача като елен, И езикът на немия ще пее; Защото в пустата земя ще избликнат води, И потоци в пустинята.
17 Понеже, ето, създавам ново небе и нова земя; И предишните неща няма да се спомнят, Нито ще дойдат на ум.image
Там не ще има вече младенец, който да живее само няколко дни, Нито старец, който да не е изпълнил дните си; Защото дете ще умре стогодишният, А грешник ако умре стогодишен ще бъде считан за проклет. image
21 Те ще построят къщи, и ще живеят в тях; Ще насадят лозя, и ще ядат плода им. image
22 Няма те да построят, а друг да живее там. Няма те да насадят, а друг да яде; Защото дните на Моите люде ще бъдат като дните на дърво, И избраните Ми за дълго ще се наслаждават в делото на ръцете си.
Едва ли има по обнадеждаващи думи , които да подействат и да утешат тези , които са засегнати от проблеми със здравето а и не само от тях.
Пожелавам на всички , които имат вяра в обещанията от Божието слово да имас силата и търпението за да издържат !
image


Тагове:   утеха,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Мери!
26.04.2007 19:59
Много ободряващ и насърчаващ е и този постинг, каквито между впрочем са всичките ти постинги!
Продължавай все така, мила!
Наистина най-голямата утеха съм получавала от думите, записани в това безценно Слово! Те са спирали сълзите ми, те - Божийте слова са връщали усмивката на лицето ми, мирът в сърцето ми и пак Те са ми давали и ми дават сила, за да продължа напред!
Благодаря от сърце за този постинг!:))
цитирай
2. анонимен - Вярата и словото...
28.04.2007 23:16
това крепи душата
в най тежките мигове,
когато е безмилостна съдбата!
Поздрав!
цитирай
3. melsun - Напрежението ....
29.04.2007 17:42
в живота ни рефлектира и върху здравето ни.Факт е,че болестите,които са характерни за по-възрастните хора вече се наблюдават и при доста по-млади!Жалко е,но без вярата човек трудно може да продължи напред!Не трябва да спира да вярва и да продължава да се бори!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mery67
Категория: Други
Прочетен: 165145
Постинги: 36
Коментари: 450
Гласове: 1830
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930